YANG TERKINI

SEDIH KOT - Inilah Neraka Bagi Haiwan Di Zoo Surabaya, Indonesia (8 Gambar)

Cintailah haiwan!

Tragis apabila kami melihat sebuah zoo di Surabaya, Indonesia kerana zoo tersebut tidak mempunyai bekalan makanan yang cukup untuk menampung haiwan - haiwan di dalam zoo tersebut. Lebih teruk lagi, penjagaan dan kesihatan haiwan juga tidak dijaga dengan cara professional. Kami hairan kenapa dibiarkan zoo mereka seteruk ini sehingga digelar Neraka Haiwan di Zoo.





Sumber: KoleksiKisahBest

5 comments:

  1. kenapa diorg diperlaku sebegini??

    ReplyDelete
  2. macam sakit je diorg..huhuhu

    ReplyDelete
  3. Tak baik tau siksa haiwan mcm nie. berdosa..dah lah tak bagi makann yg cukup..kebersihan pun tak jaga...baik lepas haiwan2 ni kt hutan :)

    ReplyDelete
  4. Drpd korg jaga mcmni... baik bg zoo negara lain... cth: Central Park Zoo, Singapore Zoo... kesian kat binatang

    ReplyDelete