YANG TERKINI

KREATIF KOT - Bayangkan Jika Ikan Bekerja Seperti Manusia? (11 Gambar)

Pergh creepy!

KREATIF KOT - Bayangkan Jika Ikan Bekerja Seperti Manusia? | Anne Catherine Becker - Echivard merupakan seorang artis dari Paris. Beliau cuba untuk menampilkan kelainan didalam karya beliau dengan menjadikan ikan seolah - olah bekerja seperti manusia. Sekali imbas, kami di HairanBlog macam takut je tengok ikan - ikan nih!





Sumber: KoleksiCeritaBest melalui AmusingPlanet

4 comments:

  1. hahaha.... apa la yg ikan ikan tu bincangkan yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe diorg pun bincang masalah dunia jgk nih..

      Delete
  2. terkejut siot ! gambar last sekali tu...haha

    p/s ..As-salam, Singgah lepas sahur, ada pasang banner segmen singgah sahur OhBlogger HH tak ? ...saja nak buat sport check sambil blogwalking..kalau tak lg, sila pasangkan manalah tau anda bertuah menang hadiah. - www.nazlee.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes PakCikLie PCL, banner Singgah Sahur OhBlogger HH saya dh letak dah..hee

      Delete