YANG TERKINI

FAKTA KOT - Ayam Dengan Organ Dalaman Berwarna Hitam (6 Gambar)

RARE!

FAKTA KOT - Ayam Dengan Organ Dalaman Berwarna Hitam | Pernahkah korang melihat isi dan organ dalaman ayam berwarna hitam? Bukan bulu atau kulitnya sahaja, tetapi keseluruhannya. Namun, hakikatnya, semamangnya terdapat ayam yang berwarna hitam dan ia popular di asia terutamanya di China. Ayam tersebut dinamakan Silkie. Ayam Silkie merupakan kategori ayam yang cantik dari segi bulu dan kulitnya. Tiada beza dengan ayam biasa, namun, masyarakat tempatan merasakan isi ayam Silkie lebih manis dan sedap dari ayam biasa.




HairanBlog - Aku rasa macam nak cuba je ayam nih. Mana nak cari kat Malaysia nie?

Sumber: KoleksiCeritaBest melalui Oddity Central

6 comments:

  1. ayam nie dosa banyak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tak banyak dosa ke??

      Delete
  2. jusco ade jual. try le :)

    ReplyDelete
  3. Jemput admin baca artikel baru ini thanks.

    Aaron Aziz Terima 3 Suntikan Steroid Kerana Leher Senget => http://syokbah.com/aaron-aziz-terima-3-suntikan-steroid-kerana-leher-senget/

    ReplyDelete
  4. ayam ni kat tesco pun ada. ayam ni orang cina makan. dorang renih sup yg di makan oleh prempuan lepas bersalin.

    kalau ko nak makan, pastikan ayam ni di sembelih mengikut aturcara yg betul. hehehehe...

    ReplyDelete