YANG TERKINI

WTF KOT - Hanya Anak Dara Yang Cantik Dibolehkan Mengutip Daun Teh?

Teh pun ada pantang larang?

WTF KOT - Hanya Anak Dara Yang Cantik Dibolehkan Mengutip Daun Teh? | Seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail, setelah dipetik dengan bibir , daun teh dari pergunungan yang subur di wilayah Gushi, pucuk teh ini dimasukkan ke dalam mulut. Baru kemudian diletakkan di bakul kecil yang terletak di celah dada mereka yang disebut Chaliuqing.

Proses memetik daun teh ini berdasarkan legenda yang masih dipercayai di China. Legenda menyebut , daun teh harus dipetik pelbagai cara dengan mulut mereka.

Untuk memelihara legenda ini, syarikat teh di China mengupah gadis - gadis cantik dengan bayaran  £ 50 per hari. Gadis - gadis pemetik teh harus memenuhi beberapa kriteria. Selain mempunyai saiz bra minimum C, mereka harus masih perawan dan tidak ada bekas luka di tubuhnya. Kriteria ini diyakini dapat meningkatkan kesegaran dan kesucian teh.


Menurut syarikat Lip Tea , pengambilan pemetik teh sangat ketat . Syarikat mencari gadis yang paling bersih , kuat , dan suci sebagai kunci kejayaan pengeluaran teh . Mereka harus membersihkan diri sebelum mula bekerja .

Mereka juga perlu mendapatkan latihan khusus untuk melatih bibir dan leher . Ini adalah pekerjaan yang jauh lebih sukar daripada yang terlihat ,kata Li Yong , jurucakap pekerbunan Jiuhua , tempat pemetikan teh .

Syarikat teh mendakwa bahawa teh unik ini mempunyai aroma dan rasa yang menyegarkan , serta dapat menyembuhkan beberapa penyakit termasuk membantu menurunkan berat badan .

Beberapa abad lalu , para penjual teh China berinovasi dengan menyimpan teh di letak dicelah payudara gadis berusia 16 tahun . Mereka membiarkan teh disimpan di sana selama para gadis tidur . Esok harinya , teh akan mempunyai aroma dara yang berkhasiat untuk kesihatan dan kesejahteraan.


Sumber: KoleksiCeritaBest


2 comments:

  1. Alahai.. hanya Anak Dara Yang Cantik Dibolehkan Mengorat Aku

    ReplyDelete
  2. tuan tanah nak cari calon isteri jew tue....nk pasg 4 kowt

    ReplyDelete